Re: [LOKALT] forbindelse med min server

Jørgen Kristensen a écrit:

Jean Christophe wrote:

Hej, tak for sidst.

Jeg har tjekket med route :
sslug@sslug root]# route
Kernel IP routing table
Destination     Gateway   Genmask         Flags Metric Ref    Use Iface
192.168.1.0     *         255.255.255.0   U     0      0        0 eth1
80.162.225.0    *         255.255.255.0   U     0      0        0 eth2
169.254.0.0     *         255.255.0.0     U     0      0        0 eth2
127.0.0.0       *         255.0.0.0       U     0      0        0 lo
default         0x50a2e101.unkn 0.0.0.0   UG    0      0        0 eth2

og nmap 80.162.225.0
Host (80.162.225.0) seems to be a subnet broadcast address (returned 1 extra pings). Skipping host.

Hej Jean

Måske forklaringen på dine problemer står lige ovenfor.
 Host   (80.162.225.0)

Ip adressen  80.162.225.0 er en netværksadresse.
Host adresse kan ikke slutte på 0

Mvh Jørgen

80.162.225.0 er sikkert dyndns adress for jeg har ikke nogen fast ip > derfor dyndns, men min spørgsmål er hvorfor jeg kan set min egne hjemmeside hjem hos mig, og ikke andre steder fra ?