Re[3]: [LOKALT] forbindelse med min server

[snip]
[snip]

Hvis du sagtens ken få fat i box'en via LAN, vil jeg gætte på at
problemet ligger ved din router (hvis du har sådan en). Ved en
standard teledk-opsætning vil routeren svarer på ping, men give connection
refused på samtlige porte. Hvis dette er tilfældet skal du have
forwardet de porte du bruger til at pege på din box

--
Med Venlig Hilsen
  Kasper Kristoffersen