Re: [LOKALT] forbindelse med min server

Jeg har fundet det i min squid.conf. Det er ikke KUN fordi jeg vil bevise at jeg er aktiv, men også fordi jeg undrer mig lidt :
Faktisk, jeg giver kun mulighed til 192.168.1. (altså eth1) i at bruge port 80. Sådan ser jeg på det. Jeg skal lige finde ud af det ...
# TAG: acl
# Vil man kun give access til netværket 192.168.1.0/255.255.255.0
acl all src 192.168.1.0/255.255.255.0
# Skal alle kunne bruge squid, så skal det se sådan ud
# acl all src 0.0.0.0/0.0.0.0
acl manager proto cache_object
acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255
acl SSL_ports port 443 563
acl Safe_ports port 80 # http
acl Safe_ports port 21 # ftp
acl Safe_ports port 443 563 # https, snews
acl Safe_ports port 70 # gopher
acl Safe_ports port 210 # wais
acl Safe_ports port 1025-65535 # unregistered ports
acl Safe_ports port 280 # http-mgmt
acl Safe_ports port 488 # gss-http
acl Safe_ports port 591 # filemaker
acl Safe_ports port 777 # multiling http
acl CONNECT method CONNECT