Re: [LOKALT] forbindelse med min server

Det er lidt sent for mig nu der skal op 4.45. Så jeg slukker snart for pc'en medmindre nogen vil prøve sig frem, og siger til. Jeg har fundet flere indstillinger i squid som kunne være årsagen til at det virker ikke. Men som der er i alt ca 300 forskellige indstillinger, har jeg noget at gå i gang med :-)
Tak igen for hjælpen som jeg fik i aften.
Jean Christophe