Re: [LOKALT] Re: LTSP i sandkassen.

Morten Therkildsen a écrit:

Den Fri, 16 May 2003 19:54:09 +0200, skrev Rune Zimmermann:

Hej Ask!

Jeg har lavet cc til sslug-lokalt. Det er der vi planlægger oftes..

Ask Holme wrote:

On Thu, 15 May 2003 22:52:57 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

Hvad med mandag d. 19 eller d. 26?

Hvad siger Morten? Det er Morten der har maskinerne vi skal lege med...:-)

Mvh.
Rune Z.

Jeg har afsat næste uge og ugen efter til at lave LTSP på skolen, da jeg
ikke har undervisning i disse uger .. Godt nok skal jeg lave et par andre
småting, men ellers er målet at installere RH 9.0 på mandag, og så lege
lidt med det i løbet af dagen.

Om aftenen, når vi mødes mandag, kan vi så "sparke LTSP'en igang".

RH er valgt, da det ofte er den "folk" bruger OG jeg vil gerne kunne
dokumentere min opsætning, således at jeg kan vise andre hvordan man
sætter sådan et dyr op.. og meget gerne til andre skolefolk...

Se evt. her:
http://www.tdx.dk/tdx.dk/wiki.php?page=LinuxiSkolen

Morten Therkildsen

Det er ikke sikkert at jeg kan nå det. Er det muligt at kunne gem det dokumentation som du snakke om på et eller en anden sted "hjem hos os".
Jeg har godt nok dårligt respons tid, men min server vireker nu :-)
Vi ses
Jean Christophe
jeanchristophe.dyndns.dk