Re: [LOKALT] Re: LTSP i sandkassen.

sslug@sslug a écrit:

Citat Rune Zimmermann <sslug@sslug>:

Ask Holme wrote:

On Thu, 15 May 2003 22:52:57 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

Ask Holme wrote:

Jeg tilbød i en tråd på sslug møde at kikke forbi og snakke LTSP med
jer, men jeg fandt aldrig ud af om i faktisk regner med at jeg
kommer og hvis hvilken dato ?

Vi (jeg) ser gerne du kommer.
Har du lyst til at være med til at hjælpe vores projekt igang, eller
vil du hellere holde foredrag (evt. sammen med Poul Erik)?

Jeg vil da meget gerne hjælpe jer igang, jeg har det fint med at holde
fordrag, men overlader det da ligeså gerne til andre :) hvornår regner i
med at kikke på ltsp ?

Hvad med mandag d. 19 eller d. 26?

Helst d. 26 (hvis vi snakker maj).

Den dag skal jeg på en gokart løb, :-( , men der er nogen notat ikk' ? ;-)
Jean Christophe