LTSP med RedHat-9

Jeg ved ikke om der er nogen på linien, men der er ingenting på fjernsyn, så jeg prøver.
Jeg synes at der er så spændende det der med LTSP at jeg er gå i gang.
Jeg gik på http:/gnuskole.dk og værsgo.
Det hele gik fint, jeg har lavet min floppy og alt det der ( ingen grafik endnu)
Problemos er at min fil anvist i dhcpd som 192.168.1.1:/......ltsp
loade sig virkelig langsom.
Min server er en 1800+ med 512 DDR Ram.
Ved I hvad der kan være galt ?
Med venlig hilsen