Re: [LOKALT] LTSP med RedHat-9

Nu får jeg næsten somefugl i maven, og dog.
Jeg har downloadet tftp fra rpmfind.net
rpm -ivh unden problemer.
men tftp er ikke i /etc/xinet.d ?
Det er heller ikke et service som jeg kan starte med:
service tftp(d) start.
Jeg ved jeg kan være belastende, men jeg er meget tæt på ;-(
Hvad skulle jeg prøve ?
Tak
Jean Christophe