ltsp redhat-9

I må meget undskylde min stress, men jeg bliver rastløs når jeg ser det

sslug@sslug lts]# netstat -l -p -n | grep 69
tcp 0 0 127.0.0.1:32769 0.0.0.0:* LISTEN876/xinetd
udp 0 0 192.168.1.1:69 0.0.0.0:* 1646/in.tftpd
unix 2 [ ACC ] STREAM LISTENING 3533 1292/bonobo-activat /tmp/orbit-christophe/linc-50c-0-346baa3e49694
unix 2 [ ACC ] STREAM LISTENING 3669 1307/metacity /tmp/orbit-christophe/linc-51b-0-2fa5b2f5ad752
unix 2 [ ACC ] STREAM LISTENING 6979 1471/gedit /tmp/orbit-christophe/linc-5bf-0-1199ce9cf371b

Jeg har installeret pakken med make install unden extra ting, og jeg kan ikke finde nogen tftp(d) i min /etc/xinet.d så selv om jeg har et lille hul, hjælpe det ikke ret meget. ;-(
Måske skulle jeg bare lave nogen andet indtil jeg finde ud af det !
Hvad med i morgen ? hvor ? på Morten skole ( til venstre i stedet for højre i den samme gade) ?
Vi ses
Jean christophe