Re: [LOKALT] LTSP med RedHat-9

Poul-Erik Andreasen a écrit:

On Sun, 18 May 2003 17:15:15 +0200
Jean Christophe <sslug@sslug> wrote:

So far so good
Jeg har startet tftpd i hånd for jeg kunne ikke finde nogen andre løsning med
in.tftpd -l -a 192.168.1.1:69
Jeg får forbindelse med min client som nu skriver:
Unable to load file.
Det er ligesom at går i bjerget det der, du tror at den er lige der, men den er der ikke alligevel !
Hvis der er nogen bjergstiger, der er erfaring, er jeg med på det. ;-)
Jean Christophe

Du skal have fat i den rigtige ftppakke der passer til RH.9.0

http://rpmfind.net

søg efter "tftp-server" i søgefeltet. Så vælg den der passer til Redhat 9.0. Der følger en default /etc/xinetd.d/tftp med som du kan rette i.

(der er ikke nogen seperat siden for den bare dowload den fra højre side af
søge resultatet)

Som virker rigtigt godt.
Jeg fandt selv ud af det ved at kikke i mandrake.
Det virker bare.
Selvføgelig har jeg nu nogen små rester med NFS, som jeg tror jeg finder ud af det i morgen.
Tusind tak for din hjælp og din tid
Jean Christophe