Re: [LOKALT] windows overflade.

Tak for det.
Det er bare for at laver en fælde.
Mange folk er bange for det frem (try me ;-) ), men, vise dem noget som de tror de kender, saa proeve de, og saa er de fanget.
Der mangler nogen bogstaver paa min tastatur fra min ltsp-client men jeg proever ...
Med venlig hilsen
Jean Christophe

Carl Andersen a écrit:

Carl Andersen wrote:

Jean Christophe wrote:

Hej, tak for sidst.
Jeg søger en grafisk overflade som ligner windows.
Jeg mener at Poul Erik har en sådan. Kan det passe ?
Ved I hvad den hedder, or hvor jeg kunne finde den ?

http://www.qvwm.org/.

prøv at se
http://linux-se.sslug.dk/julekalender/2002/7.php3