Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... virykker

On Mon, 19 May 2003 23:13:39 +0200
"Morten Therkildsen" <sslug@sslug> wrote:

> Hvis plannen lykkes, kan det blive alletiders foredrag den 26.maj (med
> Ask??), hvor vi vil høre mere om LTSP, og måske få os en tur på
> klienterne (what a day..)
ARgh, nu må i da lige bestemme jer, såvidt jeg forstod på rune var det
almindelig snak og bistand til LTSP og ikke et decideret fordrag (det
ville PEA tage), jeg har på ingen mulighed for at have et fordrag klar
til d. 26 da jeg skal aflevere opgave dagen efter.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver