Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

On Thu, 22 May 2003 20:08:26 +0200
Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

> ARgh, nu må i da lige bestemme jer, såvidt jeg forstod på rune var det
> almindelig snak og bistand til LTSP og ikke et decideret fordrag (det
> ville PEA tage), jeg har på ingen mulighed for at have et fordrag klar
> til d. 26 da jeg skal aflevere opgave dagen efter.

Ok, jeg tager lige til genmæle efter at have tænkt lidt - nu er LTSP jo
faktisk noget jeg ved en del om - så hvis i kan overleve med at jeg ikke
lige kan huske underlige detaljer og måske har nogle config filer
istedet for slides så burde det godt kunne lade sig gøre :)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver