Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

On Thu, 22 May 2003 20:08:26 +0200
Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

> ARgh, nu må i da lige bestemme jer, såvidt jeg forstod på rune var det
> almindelig snak og bistand til LTSP og ikke et decideret fordrag (det
> ville PEA tage), jeg har på ingen mulighed for at have et fordrag klar
> til d. 26 da jeg skal aflevere opgave dagen efter.

Jeg skal nok komme, men nu da i har fået det op og stå, må jeg lige have lidt
input om hvad i forventer. Der kan jo ikke længere være tale om det rene
begynder foredrag.

Sørg i øvrigt lige for at Jacob for det annonceret på kalenderen

Et par spørgsmål:

Er der i øvrigt en projector tilstede.

Er der internetforbindelse.

Et det i øvrigt muligt at jeg kan få kørelejlighed.
(Jeg er jo en Doven Kjøvenhavner der nødigt bevæger sig
ude for byen:-))
--
Poul-Erik Andreasen