Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

On Thu, 22 May 2003 20:26:43 +0200
Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

> Ok, jeg tager lige til genmæle efter at have tænkt lidt - nu er LTSP jo
> faktisk noget jeg ved en del om - så hvis i kan overleve med at jeg ikke
> lige kan huske underlige detaljer og måske har nogle config filer
> istedet for slides så burde det godt kunne lade sig gøre :)

Kan du ikke lige tage og blive enig med dig selv
De stakkels menneser i Roskilde ved jo ikke
hvad de skal tro:-)(Det ved jeg heller ikke).

Vi skulle jo nødigt ende i en Mexican standoff:

Jeg vil komme hvis du ikke vil.
Du vil komme hvis jeg ikke vil.

--
Poul-Erik Andreasen