Re: [LOKALT] windows overflade.

Jean Christophe wrote:

Tak for det.
Det er bare for at laver en fælde.
Mange folk er bange for det frem (try me ;-) ), men, vise dem noget som de tror de kender, saa proeve de, og saa er de fanget.
Der mangler nogen bogstaver paa min tastatur fra min ltsp-client men jeg proever ...

Okay jeg har  heller ikke prøvet omtalte window maneger. For at sige det jeg har ikke brugt windows i 3 1/2 år. Men omtalte window maneger kunne måske lokke winblow brugere over til linux.
--

mvh / Carl Andersen | http://www.ligustica.dk/