Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

Poul-Erik Andreasen wrote:

Hvis plannen lykkes, kan det blive alletiders foredrag den 26.maj (med
Ask??), hvor vi vil høre mere om LTSP, og måske få os en tur på
klienterne (what a day..)

ARgh, nu må i da lige bestemme jer, såvidt jeg forstod på rune var det
almindelig snak og bistand til LTSP og ikke et decideret fordrag (det
ville PEA tage), jeg har på ingen mulighed for at have et fordrag klar
til d. 26 da jeg skal aflevere opgave dagen efter.

Yes. Det var det jeg sagde.. Det er bare Morten der ikke kan huske..:-)
Nu ved jeg ike hvor langt Morten og de andre nåede i Mandags, for jeg var desværre ikke selv med, men det kunne jo være de stadig kunne bruge din hjælp.

Jeg skal nok komme, men nu da i har fået det op og stå, må jeg lige have lidt
input om hvad i forventer. Der kan jo ikke længere være tale om det rene begynder foredrag.

Jo det mener jeg stadig der vil være brug for. Der var vist ikke mere end et par stykker med til den første opsætning i mandags.

Sørg i øvrigt lige for at Jacob for det annonceret på kalenderen

Jeg har lige skrevet på moede. Det kunne være vi skulle holdes hos til at diskutere foredrag dér!!!

Et par spørgsmål:

Fyr løs...;-)

Er der i øvrigt en projector tilstede.

Yes, på bestilling.

Er der internetforbindelse.

Jeps.

Et det i øvrigt muligt at jeg kan få kørelejlighed. (Jeg er jo en Doven Kjøvenhavner der nødigt bevæger sig
ude for byen:-))

:-) jeg kommer desværre fra den anden side af Roskilde.

mvh.
Rune