Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

On Thu, 22 May 2003 20:54:45 +0200
Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> wrote:

> Kan du ikke lige tage og blive enig med dig selv
> De stakkels menneser i Roskilde ved jo ikke
> hvad de skal tro:-)(Det ved jeg heller ikke).
>
> Vi skulle jo nødigt ende i en Mexican standoff:

Jow, hvis du tager den, tager du den - så bliver min weekend og mandag
så meget mindre stresset :)

Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver