Re: [LOKALT] windows overflade.

On Wed, 21 May 2003 21:33:36 +0200
Jean Christophe <sslug@sslug> wrote:

> Hej, tak for sidst.
> Jeg søger en grafisk overflade som ligner windows.
> Jeg mener at Poul Erik har en sådan. Kan det passe ?
> Ved I hvad den hedder, or hvor jeg kunne finde den ?

Well, jeg ved ikke om det er den du tænker på min http://www.xpde.com er
det godt bud - den er rimelig lækkert, dog tror jeg lige de skal have en
2-3 måneder mere før den er rigtig "full-featured" (dog har de allerede
en file manager ala explorer klar.)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver