Re: [LOKALT] windows overflade.

Ask Holme a écrit:

On Wed, 21 May 2003 21:33:36 +0200
Jean Christophe <sslug@sslug> wrote:

Hej, tak for sidst.
Jeg søger en grafisk overflade som ligner windows.
Jeg mener at Poul Erik har en sådan. Kan det passe ?
Ved I hvad den hedder, or hvor jeg kunne finde den ?

Well, jeg ved ikke om det er den du tænker på min http://www.xpde.com er det godt bud - den er rimelig lækkert, dog tror jeg lige de skal have en 2-3 måneder mere før den er rigtig "full-featured" (dog har de allerede en file manager ala explorer klar.)

Kanon godt, xpvwm ligner 98, xpde ligner XP, det er lige før man kan ikke set forskel, Tusind tak.
Med venlig hilsen
Jean Christophe