LTSP

en lille spørgsmål angående hosts file.

127.0.0.1        localhost.localdomain localhost
192.168.1.1        pc02.gandalf    pc02
192.168.1.2        pc01.gandalf    pc01
192.168.1.3        pc03.gandalf    pc03

ddns-update-style none;
   default-lease-time 21600;
   max-lease-time 21600;
   option subnet-mask              255.255.255.0;
   option broadcast-address    192.168.1.255;
   option routers            192.168.1.1;
   option domain-name-servers    192.168.1.1;
   option domain-name        "gandalf";
   option root-path        "192.168.1.1:/opt/ltsp/i386";

shared-network WORKSTATIONS {
    subnet 192.168.1.0 netmask 255.255.255.0 {
    range 192.168.1.201 192.168.1.249;
    }
}
    group    {
    use-host-decl-names    on;
    option log-servers    192.168.1.1;

    host pc01 {
            hardware ethernet 00:10:a7:05:f8:62;
        fixed-address 192.168.1.2;
        filename "/lts/vmlinuz.ltsp";}
    host pc03 {
        hardware ethernet 00:e0:ba:39:02:e9;
        fixed-address 192.168.1.3;
        filename "/lts/vmlinuz.ltsp";}
    }

Her er min hosts file og min dhcpd.conf file.
Hvis nu jeg lade være med at bruge ltsp og koble pc01 som almindeligt klient, får jeg nogen brok fra min nfs client (pc01). Den siger at den kan ikke finde pc02.gandalf.
Er det normalt ?
Skulle min nis server også står i min dhcpd.conf ? (selvom det virker alligevel ! ) ?
Og til sidst, vil jeg tilføje at jeg har prøvet med en anden klient ( bærebare, pc105, dk ) le probléme er fuldstandigt ens !
Jeg er ked af det at jeg kan ikke være der, men kan nogen siger mig hvordan man kan undvære en fransk pilot ?
Med venlig hilsen
Jean Christophe