Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

On Thu, 22 May 2003 23:55:42 +0200
Jørgen Kristensen <sslug@sslug> wrote:

> Hej Poul-Erik
>
> Jeg har overvejet at tage til Roskilde den 26. maj.
> Du er velkommen til sende mig en e-mail off-list,
> måske kan jeg tilbyde kørelejlighed.

Hej Jørgen, efter nærmere eftertanke er det måske
ikke så praktisk, jeg ved nemlig ikke endnu om jeg vælger
at tage derned kl 17:30 og spiser medpå Vagabondos
Eller jeg spiser hjemmefra og tager derne klokken 19:00.

Men hvis du beslutter at komme, vil jeg da meget gerne have
kørelejlighed på hjemvejen

--
Poul-Erik Andreasen