Re: [LOKALT] LTSP er i luften på TCR ... vi rykker

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Hej Jørgen, efter nærmere eftertanke er det måske
> ikke så praktisk, jeg ved nemlig ikke endnu om jeg vælger
> at tage derned kl 17:30 og spiser medpå Vagabondos
> Eller jeg spiser hjemmefra og tager derne klokken 19:00.
>
> Men hvis du beslutter at komme, vil jeg da meget gerne have
> kørelejlighed på hjemvejen

Kan ikke huske hvor du bor Poul-Erik - men jeg arbejder i Gladsaxe, og
kører mod Roskilde så jeg med en rimelig sandsynlighed kan nå Vagabondos
kl. 17.30...

Hjemturen derimod - der kører jeg nok først mod Gladsaxe igen ved
8-tiden tirsdag - men vi kan jo dele en flaske et-eller-andet hjemme hos
mig (så er kvaliteten af en opredning ikke så kritisk :-) - ellers
bliver det DSB...

Best regards
Preben
--