Er der nogen til MySQL ?

Er der nogen som er interesseret i at lære/bruge/give viden til MySQL ?
Er der nogen som vil have MySQL til at køre med OpenOffice ?
Er der nogen der vil lave/installere en brugerflade til MySQL ?
Er der nogen der vil rette min stavefejl hvis jeg står for redigering af en "how WE did it" ?
Er der nogen der har tænkt på at MySQL kan kobles på sin hjemmeside ved hjælp af PHP ?
Jeg har selv nogen forholdvis god notion til SQL, oprettelse af databaser.
RedHat-9 kunne være distributionen.
Er der nogen der vil med ?
Med venlig hilsner,
Jean Christophe
PS: Har I hørt om en muligheds forklaring til min tastatur ?