Re: [LOKALT] MySQL

Rune Zimmermann a écrit:

Jean Christophe wrote:

kan jeg så sende en attached file (openoffice-writer) ?

Det mener jeg ikke.

Jeg har et _meget_ bedre forslag:
Opret et projekt på vores wiki! - Dér kan du få lov at lege.

Der er jo ivrigt også der det hører hjemme. Lokalt-listen skal benyttes til koordinering af projekter/sandkasse-møder. _Ikke_ tekniske diskutioner af projekter.

Har du alm. tekniske spørgsmål er der passende lister til den slags. f.eks. sslug-teknik, sslug-netvaerk eller sslug-novice.

Keep on the good work! - det rigtige sted :-)

Ses.

Rune Z.

Det var lige præcis det som jeg vil ikke ;-)
For det en jeg ved ingenting om wiki
For den anden, er der ingen tegn på aktivitet, kommer der ikke til at sker noget !
Som jeg har sagt sidste gang (du var der ikke), problem med mailing list er at jeg får måske 50 brev om dagen per mailing list når jeg er kun interresseret i en måske 2 af dem ! derfor savner jeg en rigtigt forum.
Skal jeg gøre det på wiki, så gør jeg det på wiki, bare nogen gider at oprette en side for mig ! projektet er startet, og sker der ingenting på sandkassen, kan det læses hjem hos mig når det blive klart (om ca 10 år ;-) ).
Med venlig hilsen
Jean Christophe