Re: [LOKALT] MySQL

On Thu, May 29, 2003 at 22:28:25 +0200, Jean Christophe wrote:

> Det var lige præcis det som jeg vil ikke ;-)
> For det en jeg ved ingenting om wiki
> For den anden, er der ingen tegn på aktivitet, kommer der ikke til at
> sker noget !
> Som jeg har sagt sidste gang (du var der ikke), problem med mailing list
> er at jeg får måske 50 brev om dagen per mailing list når jeg er kun
> interresseret i en måske 2 af dem ! derfor savner jeg en rigtigt forum.

Du tilmelder dig "sslug-announce" og anvender derefter en
newsreader til at læse/skriv post på news.sslug.dk
Så får du  kun nogle få mails per måned i sslug-announce.

> Skal jeg gøre det på wiki, så gør jeg det på wiki, bare nogen gider at
> oprette en side for mig ! projektet er startet, og sker der ingenting på
> sandkassen, kan det læses hjem hos mig når det blive klart (om ca 10 år

FUD-forum kommer forhåbentlig op i løbet af sommeren efterhånden
som tyge kommer i omdrejninger (Aplha'en er nu udskiftet med en langsom PC)
Dog er det ikke tanken at forum skal overtage sslug-teknik,
sslug-netvaerk eller lignende lister, da det vil mindske chancen
for kvalificerede svar.

--
mvh Frank Damgaard  |