ok sandkassefolk!

Jeg har siddet og kigget lidt på jeres hjemmeside, og tænkte at jeg måske
kunne give et nap med... jeg synes efterhånden selv at jeg sidder inde med
noget viden, som jeg gerne ville dele med andre, og I ser ud til at være en
flok, som vil tage imod!

Jeg har kun ét problem! Jeg er en pige... og når folk hører at jeg leger med
Linux, griner de... det håber jeg ikke I vil gøre.

Jeg har prøvet at køre Redhat 8.0 og 9, men er ked af ikke at kunne bestemme
alt selv (fra starten) så nu kører jeg Gentoo, som af nogen betegnes som en
nørdet distribution, men jeg synes den er FED!

Mine kvalifikationer:

* HTML
* PHP   (rimelig avanceret... har bl. a. lavet mit eget CMS og mailprogram
til imap...)
* MySQL
* Apache
* C++ (desværre underviser de kun i Windowsprogrammering på min skole...
ØV! )
* seriel kommunikation mellem computer og elektriske ting (jeg så der var en
af jer der                 interreserede sig for sådan noget...)

Jeg prøver altid nye ting af, og kører derfor hverken KDE eller Gnome, som
jeg synes fylder ALT for meget, men bruger i stedet fvwm og windowmaker.
Desuden får jeg også smadret min installation ret hurtigt, fordi jeg leger
lidt for meget... men det er det man lærer af!

Håber jeg kan hjælpe med et eller andet.

m.v.h. Stine
http://www.buskevej.dk