Re: [LOKALT] ok sandkassefolk!

Hej hej!
Og velkommen til :)

Mine kvalifikationer:

* HTML
* PHP   (rimelig avanceret... har bl. a. lavet mit eget CMS og mailprogram
til imap...)
* MySQL
* Apache
* C++ (desværre underviser de kun i Windowsprogrammering på min skole...
ØV! )
* seriel kommunikation mellem computer og elektriske ting (jeg så der var en
af jer der                 interreserede sig for sådan noget...)

uuuha! det lyder rigtig spændende = )
jeg har kun prøvet at lave ting til parallelporten, men det kunne være rigtig sjovt at lærer noget om seriel kommunikation.

Jeg prøver altid nye ting af, og kører derfor hverken KDE eller Gnome, som
jeg synes fylder ALT for meget, men bruger i stedet fvwm og windowmaker.
Desuden får jeg også smadret min installation ret hurtigt, fordi jeg leger
lidt for meget... men det er det man lærer af!
jeg kunne godt tænke mig at høre om fvwm, jeg prøvede den for noget siden, men kom aldrig i gang med den (jeg kører med blackbox nu :).

Håber jeg kan hjælpe med et eller andet.

jeg synes der er rigtig meget der lyder spændende, så der bliver nok en del ;)

m.v.h. Stine
http://www.buskevej.dk

mange hilsner søren