Undskyld til Sjørlund

Hej alle og i særlig grad Sjørlund

Det var ikke min mening at alders-mobbe. Jeg kunne straks mærke, at jeg
fik sagt det forkert og jeg kunne også se det i dit ansigt.

Jeg vil derfor meget gerne undskylde. Undskyld Sjørlund, det var ikke min
mening at såre nogen.

linuxparty er _ikke_ kun for de unge, det er for alle aldre (tilmeldingen
viser op til 90 år).

Jeg synes ikke at SSLUG henvender sig (direkte) nok til de unge.

Problemet med alderen er ikke for os ældre (jeg er 35 år), men det er de
unge som har et problem. Nemlig; at de holder sig væk, hvis der ikke er
andre unge.

Så det jeg mente var, at vi satser på de unge, således at vi kan få
mange unge med. Dette gør vi blandt andet ved brugen af spil til linux.
At jeg satser på de unge, betyder ikke, at der ikke må komme os ældre
med.

Håber at jeg ikke har såret nogen - påny.

De venligste hilsener
Morten Therkildsen
- som slår sig over fingerne