Re: [LOKALT] ok sandkassefolk!

E. Sjørlund wrote:
"Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

Stine Nebsager skrev:

Jeg har kun ét problem! Jeg er en pige... og når folk hører at jeg leger

med

Linux, griner de... det håber jeg ikke I vil gøre.

Det tror jeg ikke du vil opleve i SSLUG:

Næ - men de aldersmopper. Bare fordi jeg ikke så lykkelig ud ved tankem om en hel weekend med spil.

og kalder mig konservativ bare fordi jeg ikke synes at en grafisk brugerflade er så fed en ide ;)