Hør og gør aften

Kunne det ikke være sjovt at prøve at lave en Hør og Gør aften.
Det jeg forestiller mig er noget i retning af fx.

Sådan konfigurerer du din maskine mod spam:

1. Kort introduktion ved en kyndig
2. Trin for trin gennemgang (af samme kyndige)
3. Sådan følger du op løbende

Under punkt 2 sidder alle med koncentreret blik og gør ligeså på deres egen
maskine. Der arbejdes lidt i par/grupper, så de hurtige og mere sikre kan
hjælpe en lidt langsommere og mere usikker.
Punkt 3 kunne fx. i forbindelse med spam være: sådan anmelder du spam.

Af andre emner kunne være konfigurering af samba, NFS, NIS, X osv.

Jeg er sådan set ikke i tvivl om, at det for nogle vil være en pine sådan at
skulle have det ind med skeer, men for andre (herunder undertegnede) tror
jeg, at det vil være en stor hjælp.

(jeg synes vi skulle starte med spammen;)

PS. Nu på mandag skal jeg passe på konen hele aftenen, så der kommer jeg
ikke.