Re: [LOKALT] Re: [FORENING] http://sandkassen.linux.dk & http://www.sslug.dk/sandkassen

Den Wed, 25 Jun 2003 00:33:39 +0200, skrev Morten Therkildsen:

> Jeg tror at det er fordi at der er sat en brede på, således så det
> passer med 1024x768. Jeg har set den på en 800x600 (også mozilla) og der
> så det ikke godt ud... noget der ligner det du omtaler...
>
> Vi kigger på det senere.. Først har vi gang i linuxparty.dk, som jeg
> lige roder med.
>
> Morten

... lidt senere...
Jeg har ssh-adgang (men ikke ftp) til webserveren som har sandkassen, men
jeg har ikke adgang til at redigere i filerne.

Jeg kontakter administrator af websiderne om jeg kan få adgang (det er
Rune Z der er adm.).

Morten

Ps. Da jeg er på Roskilde Festival i disse dage, kan der godt gå lidt tid
før jeg får mulighed for at kigge på det.