Re: [LOKALT] Re: [FORENING] http://sandkassen.linux.dk & http://www.sslug.dk/sandkassen

On Wed, Jun 25, 2003 at 00:33:39 +0200, Morten Therkildsen wrote:

> Jeg tror at det er fordi at der er sat en brede på, således så det
> passer med 1024x768. Jeg har set den på en 800x600 (også mozilla) og der
> så det ikke godt ud... noget der ligner det du omtaler...

jo min laptop har kun 800x600

det er HTML snavs at lave sider der kun du'r i en størrelse.
Jeg ynder at nedskalere mine webvinduer til smallere versioner.
Prøv på SSLUG's sider at mindske sidebredden og  hvad der sker.

> Vi kigger på det senere.. Først har vi gang i linuxparty.dk, som jeg
> lige roder med.

det er heller ikke noget der haster, blot en observation.

--
mvh Frank Damgaard  |