Re: [LOKALT] Re: [FORENING] http://sandkassen.linux.dk &http://www.sslug.dk/sandkassen

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Der er vist almindelig enighed om at fud-forum'et var for stort og
> uoverskueligt til at det var anvendeligt.
> Se bare på brugen af det. Det blev ikke brugt.

Hvis FUD var for tungt kan man vel se efter en anden implementation af
webboard-funktionalitet. Hvis folk kikker sig om efter noget andet, må
jeg så anbefale at skrive mulighed for NNTP-integration på nice to
have-listen.

Ikke nødvendigvis noget der direkte anvender NNTP som backend, bare en
mulighed for at os webboard-alergikere også kan deltage. I anden
sammenhæng forsøger jeg at få nogen til at se på 'NewsSync for phpBB'
der kan synkroniserer phpBB med en newsserver.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and