Re: [LOKALT] favicon

Nu virker det også i mozilla ! spørg mig ikke hvorfor.
en coogle (søgemaskinen) det er nogle jeg bruger meget med min problemer (utallige !).
Tak for hjælpen
;-) Jean Christophe

Frederik 'Freso' S. Olesen a écrit:

<quote who="Jean Christophe">

Jeg har lavet ændringer. Det virker stadigvæk i konqueror, men
stadigvæk ikke i mozilla.

Hæ, vil lige rapportere at det ihvertfald og under alle omstændigheder virker i M$IE 6.0 SP1 nu, den gamle kode kan muligvis have virket i forb. med listen over foretrukne (aka bogmærker på da_M$), men det gider jeg ikke sidde og prøve at finde ud af nu :P

Du skal ikke få hovedpine af det, jeg skal nok lave en coogle !

Der er sikkert også mange andre ting jeg vil få hovedpine af, og hovedpine er jo også et af symptomerne på SARS... ;) (Er hjemvendt fra Toronto per d. 17., så det er først imorgen at SARS symptomer ikke betyder noget mere :P) Og btw, hvad er 'en coogle'?

Tak for hjælpen, og har du flere forslag, er du meget velkommen.

Hm... prøv at se på koden til en side hvor det virker i Moz *og* Konq?