Re: [LOKALT] php og porte

Den Tue, 01 Jul 2003 17:32:35 +0200, skrev Jean Christophe:

> Hej,
> Jeg er går i gang med PHP.
> Jeg prøver en eksempel for at sende en mail til mig selv uden succes,
> selv om jeg har prøvet med bogen eksempler.
> Er der et eller en service eller porte som jeg skal have åbnet ?
> Hvornår og hvor skal vi mødes igen ?
> ;-) Jean Christophe

Hej Christophe

Fint du går i gang med PHP. Prøv at kigge i dine log-filer, og se hvad der
sker. Først kunne du kigge i logfilerne for apache, derefter for mail.
Logfilerne finder du i /var/log/

- Jeg har ikke haft nogle problemer på min mandrake, så mon ikke du
sagtens kan få det til at virke.

Mht. mødetidspunktet, så forventer jeg, at vi begynder igen den 4. august
da sommerferien først rigtigt begynder nu.

Ps. Rune, Mikkel og jeg havde et møde hos mig i går, hvor vi fik kigget på
sandkassehjemmesiden og linuxparty. Snakken drejede sig mest om
linuxparty.

Mikkel har nu et versions-styrringssytem kørerende for både linuxparty og
sandkassen.linux.dk

Mvh.
- og god sommer til alle og tak for et godt ½ år i vores sandkasse
Morten Therkildsen