mig ikke forstår https

hej,

Jeg har lavet min egen certifikat.
Hvis jeg skriver min adress : http://jeanchristophe.dyndns.dk Jeg kan komme ind på min hjemmeside.
Hvis jeg skriver : https://jeanchristophe.dyndns.dk, jeg får vist en test page som siger at det hele er i orden, og at jeg skal bare overskrive denne side med min egne. Hvor er den hen ?, jeg kan bare ikke finde den !
Der står også at en https kør på 443 og ikke på 80.
I min grafik værktøj, ændrer jeg porten 80 til 443, og jeg får dette besked når jeg lave en genstart :

Starter httpd: (98)Adressen er allerede i brug: make_sock: could not bind to address 80.162.225.93:443
no listening sockets available, shutting down

Jeg har haft lavet om hos min udbyder og skrevet i url'en https..... Jeg har fulgt på punkt og prik redhat manual !

Hvad skal jeg gøre for:
1 gør det muligt for at komme ind på min hjemmeside ved at skriv https://jeanchristophe.dyndns.dk
2 gør det umuligt at komme ind på min hjemmeside ved at skriv http://jeanchristophe.dyndns.dk

Bliver det ligeså sjov når nu jeg skal i gang med .htaccess ?

Med venlig hilsen
;-) Jean Christophe