Re: [LOKALT] Hjemmeside design

On Sun, 27 Jul 2003 21:40:14 +0200
"Ebbe Vang" <sslug@sslug> wrote:

> Nu ved jeg jo godt at det ikke har en dyt at gøre med det der ellers sker i
> sandkassen, men måske er der alligevel nogen der kan hjælpe?
>
> Hvordan søren laver man de der faneblade mange er begyndt at bruge på
> hjemmesider (se www.jubii.dk f.eks.)

Det er lavet ved hjælp af nogle temmelige komplicerede stylesheets.
Mange(alle?) af de elementer der er i style sheets kan gives baggrundsbilleder
så det er bare at lave nogle bagrundbilldedere der ligner tabs.
Det at der skiftes farve ved hovereing kan også klars i stylesheet

--
Poul-Erik Andreasen