mythtv og "underholdnings box"

hejsa gutter

jeg har tænkt mig at lave en computer der skal stå under mit fjernsyn og
køre mythtv på gentoo og jeg tænkte på om andre her havde prøvet noget
ligende

mine specs på maskinen er indtil vidre:
ca 500 mhz pentium II(I)
ca 20 gb HD
et grafikkort med tv-out (enten et nvidia kort eller hvad jeg nu finder
hjemme på min fars loft :))
og jeg har tænkt mig at købe et hauppage WinTV kort til tv-in

jeg laver nok en update og en wiki side på sandkassen.linux.dk når jeg
finder ud af mere

--
Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen