Re: [LOKALT] mythtv og "underholdnings box"

Læs mere på http: //linuxparty.dk

Den Wed, 30 Jul 2003 10:07:58 +0200, skrev Mikkel Mondrup Kristensen:

> hejsa gutter
>
> jeg har tænkt mig at lave en computer der skal stå under mit fjernsyn og
> køre mythtv på gentoo og jeg tænkte på om andre her havde prøvet noget
> ligende
>
> mine specs på maskinen er indtil vidre:
> ca 500 mhz pentium II(I)
> ca 20 gb HD
> et grafikkort med tv-out (enten et nvidia kort eller hvad jeg nu finder
> hjemme på min fars loft :))
> og jeg har tænkt mig at købe et hauppage WinTV kort til tv-in

WinTV kort (lyder ikke linux-kompatibelt), men jeg ved at du sikkert har
tænkt over det. Prisen for kortet?

> jeg laver nok en update og en wiki side på sandkassen.linux.dk når jeg
> finder ud af mere

Lyder meget spændende. Tager du også nogle billeder, så vi kan få dyret at
se i aktion.

Morten Therkilsen
--
http://linuxparty.dk