Re: [LOKALT] mythtv og "underholdnings box"

Morten Therkildsen wrote:

<snip>

> WinTV kort (lyder ikke linux-kompatibelt), men jeg ved at du sikkert har
> tænkt over det. Prisen for kortet?

jeg ved et om jeg bare skal tage det helt billige der koster fra 400 kr til
600 kr eller om jeg skal investere i et hauppauge pvr (personal video
recorder ville jeg gætte på) der kan lave mpeg filer i hardware så jeg ikke
skal investere i ny cpu men så koster kortet lidt over 1000 kr jeg har godt
nok fundet det på ebay i tyskland til omkring 500 kr men de fleste vil ikke
sende ud af tyskland og jeg vil gerne se hvor billigt man kunne gøre det

> Lyder meget spændende. Tager du også nogle billeder, så vi kan få dyret at
> se i aktion.

ja det kunne godt tænkes og hvis jeg fik den til at virke inden linuxparty
det regner jeg nu ikke lige med så ville jeg da tage den med der og vise
den frem og ellers skal jeg da holde et lille fordrag om det

nu har jeg fundet et projekt som ikke lige løber tør for udvidelses
muligheder for sådan skal vel også have en IR-remote (sådan modtager kan
man bygge rimeligt billigt og smække på en seriel port) osv

jeg følger op på sslug.teknik så snart jeg finder nogle tekniske spørgesmål

--
Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen