Re: [LOKALT] linuxparty

On Tue, 05 Aug 2003 23:43:12 +0200
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Jeg vil ikke mene at man bør designe websider med det mål at de skal
> se pæne ud selvom folk (læs: google) laver tilfældige ændringer og
> tilføjelser til html'en.
>
> Jeg vil mene at det er google der ikke gør deres arbejde ordentligt.

Det kan du have ret i, men under alle omstændigheder er fixed  lidt
ubehagelig. Hvis hjemmesiderne bliver lavet dynamisk så kan såda noget
også godt ske selv om goggle ikke blander sig. Det kræver
selvfølgelig at man kvajer sig.

Under alle omstændigheder synes jeg forsat at det ser dumt ud med
en gennemsigtig header når der scrolles ned, men det er selvfølgelig en smagssag.

--
Poul-Erik Andreasen