Re: [LOKALT] linuxparty

Frederik 'Freso' S. Olesen wrote:

<quote who="Poul-Erik Andreasen">
<zap>

Under alle omstændigheder synes jeg forsat at det ser dumt ud med
en gennemsigtig header når der scrolles ned, men det er selvfølgelig
en smagssag.

Yep.. Det er en smagssag (Poul-Erik), og jeg kan vældig godt lide den smag. Men det kan jeg også sagtens sige. Jeg har lavet det.

Så vidt jeg kunne forstå på det der blev sagt om den i mandags var det
netop en gennemsigtig header som man kunne rulle igennem der var
målet... (kan ikke lige huske hvem der lavede det(/sagde det))
Og så synes jeg iøvrigt ikke selv det ser så slemt ud heller... :)

Det var sikkert mig der sagde det. Og jeg synes det ser godt ud.

Desuden vil jeg så lige komme med en kommentar som er helt urelevant
for det jeg svarer på:
Højre kasse (med opslagstavlen) ruller også med når man ruller rundt
på siden, mens venstre menukasse og hovedgrafikken bliver på deres
pladser... tilgengæld er der intet overflow i den tavlekassen... er
det en 'feature' eller en 'bug'? :P

"Overflow"?? På mødet i mandags så vi at teksten i tavle-boksen gik ud over kanten (hvilket er det du skriver som overflow). Jeg tror nok at Rune har fået det ordnet (der er intet overflow på nuværende tidspunkt).

Morten Therkildsen