Re: [LOKALT] Aftenlukket på RHS :-(

On Wed, 30 Jul 2003 16:57:12 +0200, Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

>Hej Rødder
>
>Desværre viser det sig at der først åbnes på skolen for aften
>aktiviteter fra uge 36 (som jeg har forstået det).
>
>Det betyder altså at vi må holde laaaaaang sommerferie eller finde et
>andet sted for august måned. Jeg vil prøve at få en aftale i stand,
>men da der er lavet en række lokale ombytninger i sommerferien kan det
>godt komme til at knibe.
>
>Hvis der er andre der har forslag/løsninger må de godt skrive.

Sikke noget, sikke noget. Og her gik jeg og troede jeg skulle have en
ny RedHat-partition på min nye blærbare på mandag :-(
Det er ikke såd'n når der går hul i éns følgen med .´-(

Nå men bortset fra det kan jeg godt forestille mig at det vil kunne
lade sig gøre at "låne nogle mandage" på Roskilde Sprogcenter. Jeg vil
forhøre mig i morgen.

Jeg kan godt se at jeg ikke er rasende tidligt ude i forhold til på
mandag. Så vi må gøre det sådan at det under alle omstændigheder ikke
bliver til noget før næste mandag MED MINDRE at der senest søndag
aften har meldt sig 6 interesserede her på sslug-lokalt.

Jeg vender tilbage så snart jeg ved lidt mere.

Hilsen Bente