Re: [LOKALT] Ikke noget i aften?

Morten Therkildsen wrote:
Jeg har sørme glemt at melde mig til i går til sandkasse-møde i aften.
så jeg går ud fra, at det ikke bliver til noget ?

Morten Therkildsen

Øh.. glemte lige, at det kun er Christophe som har tilmeldt sig i god tid.

Jeg har faktisk meldt mig til for sent, derfor den lidt retoriske titel.

Morten Therkildsen