Re: [LOKALT] plakat linuxparty

Tue, 19 Aug 2003 22:40:45 +0200, Morten Therkildsen <sslug@sslug> skrev:

Helt ærligt .. det kan da ikke være rigtigt at jeg er blevet opgraderet til grafiker !! (skal jeg virkelig have denne ære).

Har jeg virkelig lavet sådan en god plakat?

Når du er god er du bare god.
Jeg har ikke nogen ide om, om den vil lokke folk til huse - det er dig, der omgås den målgruppe - men den er da fint i tråd med snakken i går.