Re: [LOKALT] LTSP ved lInuxparty..

Rune Zimmermann wrote:

> Hej Folkens!!
>
> Skal vi se at få planlagt vores LTSP-opsætning?
>
> ----
> Makiner:
>
> Server :
> ???: Morten.
>
> Klienter:
> 486dx2 med 32mb ram : Rune
> ???
> ???
>
> ----
>
> Det var tanken at vi skulle have flere klienter med forskellig hardware.
> Dvs. hvis der er nogen der har nogle lidt nyere maskiner end min, som vi
> [...]

Hvad skal den bruges til?

jeg har en Pentium 75Mhz med 48Mb ram, cd-drev og muligvis en harddisk, den
der sidder i er gået i stykker, men har nogle gamle. Den kan ikke boote fra
cd.

Jeg kan godt tage den med, og stille den til rådighed i week-enden. Jeg vil
ikke selv benytte mig af den.

Mvh

Steen

--
Min nyligt opdaterede U2 bootleg hjemmeside
http://home19.inet.tele.dk/asmusu2