Re: [LOKALT] plakat linuxparty

Morten Therkildsen wrote:

> Måske skulle vi give frihenden til den enkelte at lave sin egen plakat
> (så den er tilpasset den enkelte uddannelsesinstitution), blot at vi får
> en kopi til at lægge på vores server OG at plakaten ikke giver et
> misvisende indtryk af arrangementet (af de intentioner vi har med
> party'et).

Den jeg har lavet tror jeg ihvertfald vil virke bedre på DIKU end de forslag
jeg ellers har set.

Jeg tror på at det virker bedst når det er simpelt (på DIKU) og så kan resten
af info ligge på sitet.

Et tip, iøvrigt: Jeg har arrangeret en del "parties" (lan) og der brugte vi at
folk skulle igennem en quizz for at tilmelde sig, f.eks. "Hvor meget alkohol
må du drikke under LinuxParty?" (svaret er ingen) og det tror jeg er en bedre
og sjovere måde at lære folk reglerne end at forsøge at skrive dem på plakaten
(Du er ikke velkommen hvis du tror du kan få hjælp til alt/counterstrike i 2
døgn).

Men, alt afhænger jo af konteksten.

Jeg fyrer nok min plakat af på DIKU i næste uge - de stud. kommer tilbage fra
RUS efter 1. september.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                                   sslug@sslug
You know you're a Linux geek when...

    You keep track of your highest uptime, and try to break your record.

                                                     - segfault