Re: [LOKALT] Styr på deltagerne

Den Fri, 29 Aug 2003 19:27:04 +0200. skrev
=?iso-8859-15?Q?=22E._Sj=F8rlund=22?:

> Skal vi have lidt styr på deltagerne til LinuxParty?
> Jeg vil gerne sponsere plastic-navneskilte.

Det var da en rigtigt god ide, at få navneskilte.

Spisning er også et emne. Skal vi tilbyde, at organisere bestilling af
pizza på et bestemt tidspunkt? Ligeledes kan det være muligt at vi skal
købe sodanvand ind og sælge?

Men måske skulle vi mødes mandag og få disse ting på plads.

Mvh.
Morten