Re: [LOKALT] Hvor mødes vi i morgen 1.september?

Morten Therkildsen wrote:
Den Sun, 31 Aug 2003 17:25:34 +0200. skrev Kurt Frederiksen:

On Sun, 31 Aug 2003 12:50:35 +0200, Morten Therkildsen
<sslug@sslug> wrote:

Skal vi stadig mødes på sprogcenteret? eller kan vi komme på Roskilde
Handelsskole igen?

Jeg har desværre ikke nået at fange den lokale ansvarlige på RHS endnu. Jeg håber at jeg kan få et svar i starten af denne uge.

Fint. Så mødes vi jo på sprogcenteret! - Det kan vi vel godt gå udfra (Bente?)

Morten Therkildsen

Ja, det regner jeg med. Jeg fik i første omgang godt nok kun ok til august måned, men var det et meget positivt ok :-)

Bente